Halaman

Rabu, 23 Mac 2011

dia da gile!!

haaaa.....aritu aku ade ceta y si I ni buang semua kawan2 sekolah dy...arini aku nk ceta plak y si I ni...nk kutip balik sume kawan2 skolah dy..

aku pelik lah ngn perangai I ni..aku sendiri x paham ape y ade dlm otak dy tu..smlm mse aku nga on9 fb..tibe2 ade friends request..skali bile aku tgk..pehhh..dak gebang kan..aku pon app je r...then aku post kt wall dy..aku post cmni...

"apesal ngn kau eak..aritu remove ktowg..ni nk add plak..apesal?"
kowg nk tau pe dy reply? haaa bce y ni lak...

"sory lah..aku tertekan"

peh....mcm xde wat salah je kn ayat dy tu...selang beberapa mnit lpas tu...wall aku bagai wall PM..bz ngn komen2 y berbaur x puas hati..rmai y masuk nk chat ngn aku..penuh sesak fb aku..sampai hang!! smpi aty dowg wat cmtu kt aku...hahaha..

td dy post kt group poyo..dy mntk maaf..wlaupon aku jnis cmni..tp aku mmg cepat kesian..dy jnji xkn wat bnda y same skali agi...aku bagai nk pcaye..tp tetap x bole pcaye..kemudian aku pikir lg skali..aku ingt balik ape y dy da wat kt ktowg sblm ni..dy buang kami semua bagai SAMPAH!!..kenapa skang dy nk kutip semula?

adakah dy sengaja nk tarik perhatian? atau sengaja nk wat semua sakit hati? perangai bagaikan x berakal fikiran! aku tiba2 menangis..bukan kerana aku kesian kt dy..tp kesian ngn nasib kami semua..kenapa perlu semua ni jd??

aku da wat kptsn..sgale nyer aku serah pd kawan2 aku y lain..lau dowg maafkn si I, aku pon ikut..aku da mls nk pkir psal dy..lg pon aku x rugi pape lau dy mmg anggap ktowg ni cm sampah..rmai lg y bole jd kawan aku...bukan dy sowg jer...

ape nk jd ngn dunia skang?? hmmmm...

3 ulasan:

  1. be strong my friend... nanti kalau kita tahu sebabnya.. kita sama2 fikirkan apa perlu dibuat...

    BalasPadam
  2. KEPUTUSAN AKU : NO KOMEN.......................

    BalasPadam
  3. pape je lah..aku malas nk pkir psal dy agi..

    BalasPadam

letak komen kamu semua disini yer.