Halaman

Ahad, 6 Mac 2011

kenangan - 1

Aku nk share ceta aku mase bdk2 dlu...wlaupon x best bg y membace..tp ske aku r kn nk tlis pe..hahaha...

Aku skang ni nmpk je cm lemah lembut (ceh prasan..lantak lah blog aku)...tp sbnarnyer aku ni kasar gak mse kecik2 dulu..kowg ade pengalaman lawan gusti x?? Sape sangka kn..aku y kecik ni dulu slalu men wresling ngn bdk lki..hahaha...biase nyer kwn2 adk aku lah kn..
Dlu aku ni prangai cm tomboy sket..tp fuh nsib aku x mnat kt owg pmpn..hak3..lau x jd pengkid da kot skang nih...huhu...berbalik kt ceta td..rmbut aku dulu xde pnjang mengurai cm langsuir skang ni..dlu rmbt aku ade la cm david beckham (bkn david armugam okey)...terpacak je rmbt ni...
Rmbut aku jd cmtu bkn khendak aku..abah nyer pasal la...kowg bayangkn lah..ade ke dy p anta aku potong  rmbt kt kedai...then ade ke patot dy soh nyonya tu potong pendek trus rmbt aku..nyonya tu pon x ngagak..da tau aku pmpn bole plak dy ptong stail lelaki kn..mmg sengal ar...sideburn aku siap dy servis skali..abes pale aku kene keruk mase tu..tu la aku jd tomboy jap..
Bile ptg je aku msti g padang blakang kedai mak siti...kt situ jgn tnye r..penuh ngn bdk2..ptg jer ktowg kumpul rmai2 kt situ...then decide sape nk lwn sape..oleh krn xde y nk jd partner aku...so dowg tntukn aku lwn ngn bdk llki..mse tu ade gak ase takut kn..tp aku belasah aje..abes bdk tu aku kjekn...dan akhirnya aku menjuarai perlawanan...sjak tu aku dapat tittle chaina..(ni watak satu ahli gusti wanita y popular mase tu..dy ni mmg power la d antara sume ahli wanita sbb dy mmg bole blasah llki)
Sjak tu aku slalu trun padang...ade je y nk cuba lwn ngn aku..ultraman taro pon ade skali nk join lawan ngn aku...gile x??haha..tp tu sume ceta mse kecik2..skang ni sume da bsar panjang..bile aku tgk tmpt y jd ring mse aku lawan gusti dlu aku mesti senyum sndri..then bile aku trsrempak ngn muke2 y join wresling mse kecik2 dlu msing2 nk malu2..
Lawak tol kisah lme2 ni...ok lah...len kli aku wat bed time story agi yer...nite all...mmuuuaahhhh3x!!.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

letak komen kamu semua disini yer.