Halaman

Selasa, 5 Julai 2011

terbaek..


nielah tuyul y aku cakap tu..dy la satu2 nyer adk prempuan aku..tp degil x supe pompuan lnsung..haha..

cuti semester da abes..skang time tok smbng study..akhirnya smpai jgak aku kt seremban nie..result pon okey..3.12..tp aku nk cbe dptkn lebih banyak agi..huhu..lau dpt 1st cls xyah bayar ptptn smule..haha..=P
subjek mkin mencabar..aku takut x bole nk catchup jer nti..doa2 la aku dapat yer..tapi y best nyer cuti yg da lpas tu lah..terbaik seyh..dpt kumpul rmai2...api tu lah..kurang bjalan..asik dok uma jer..busan tol..abah aku kje..mak plak sibuk ngn pasu2 dy..adk2 sume skola..fizi plak kje..nk kua mrayap xde kawan..last2 dok uma tgk tv, time bdk2 lek skola bru p amek dowg..time tu lah bru aku ade kawan..haha..knon nk kje..tp abah x bg ar..adeh..tkut sgt t aku da mls nk study agi..xkan la aku nk study sparuh jln jer..ape dah..

eh..aku nie pg2 da update blog..mandi pon x agi nie..kol 10.30 nti da nk g cls..ALAMAK!! aku lupe nk sterika baju lah..!! smlm tido awl..xtau la sape bg ubat tido kt aku..hahaha..ok lah..aku cau dlu..daaa...
terbaek...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

letak komen kamu semua disini yer.